شهردار ارکواز ملکشاهی از آغاز عملیات لکه گیری آسفالت در سطح شهر خبر داد:
- خانه
- chevron_right
- اخبار
- chevron_right
- شهردار ارکواز ملکشاهی از آغاز عملیات لکه گیری آسفالت در سطح شهر خبر داد:
شهردار ارکواز ملکشاهی از آغاز عملیات لکه گیری آسفالت در سطح شهر خبر داد:
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی، یوسف محمدی مقدم ضمن اعلام این خبر، گفت: عملیات لکه گیری آسفالت با هدف ساماندهی خیابان ها و معابر سطح شهر در هفته جاری بصورت گسترده توسط شهرداری آغاز شده است.
بنا بر این گزارش، شهردار ارکواز ملکشاهی اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم مجموعه شهرداری که با حمایت اعضای شورای اسلامی همراه است، اجرای آسفالت در تمامی نقاط سطح شهر ارکواز است و ما منتظر واگذاری قیر سهیمه ای سال 1403 به این شهرداری هستیم تا هر چه سریعتر پروژه آسفالت در معابر مورد نظر را هر چه سریعتر، به اجرا درآوریم.
محمدی مقدم افزود: عملیات لکه گیری آسفالت که هم اکنون در حال اجراست، بدون قیر سهیمه سال 1403 آغاز شده و قیر مورد استفاده در این عملیات، از محل اعتبارات شهرداری خریداری شده است.





















