یوسف محمدی مقدم خبر داد: آغاز عملیات احداث پروژه بازار میوه و تره بار شهرستان ملکشاهی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. یوسف محمدی مقدم خبر داد: آغاز عملیات احداث پروژه بازار میوه و تره بار شهرستان ملکشاهی
یوسف محمدی مقدم خبر داد:

آغاز عملیات احداث پروژه بازار میوه و تره بار شهرستان ملکشاهی

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی، یوسف محمدی مقدم شهردار ارکواز ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای رفاه حال شهروندان، کسبه و زائرین پیاده روی اربعین حسینی، بازار روز میوه و تره بار شهرستان ملکشاهی احداث می شود.

بنا بر این گزارش، شهردار ارکواز ملکشاهی اذعان داشت: طی جلسه ای که در فرمانداری شهرستان برگزار گردید و پیرو بازدید فرماندار محترم، محل احداث این پروژه در جنب نمازخانه پارک شهدا می باشد و عملیات اجرایی آن، از چهار روز گذشته آغاز گردیده و مراحل زیرسازی آن در حال انجام می باشد.

محمدی مقدم اظهار کرد: هدف از احداث بازار روز میوه و تره بار، توسعه سرانه های خدماتی در شهر ارکواز در راستای رفاه بیشتر حال شهروندان و کمک به کسبه است.

وی در خصوص ضرورت تسریع در عملیات اجرایی این پروژه گفت: تمام سعی مجموعه شهرداری و شورا بر این است که با سعی و تلاش مضاعف، این بازار روز، هرچه زودتر و در آینده ای نزدیک، برای استفاده شهروندان گرامی آماده گردد و این امر مستلزم حمایت و تأمین اعتبارات لازم از سوی معاونت محترم امور عمرانی فرمانداری می باشد.

شهردار ارکواز همچنین خاطرنشان کرد: در جهت تکریم زائرین پیاده روی اربعین حسینی نیز، در این پروژه، احداث سرویس بهداشتی، پارکینگ و نمازخانه نیز در دستور کار قرار دارد.

احداث-پروژه-بازار-میوه-و-تره-بار-شهرستان-ملکشاهی-آغاز-شد-1.png احداث-پروژه-بازار-میوه-و-تره-بار-شهرستان-ملکشاهی-آغاز-شد-1.png احداث-پروژه-بازار-میوه-و-تره-بار-شهرستان-ملکشاهی-آغاز-شد-1.png احداث-پروژه-بازار-میوه-و-تره-بار-شهرستان-ملکشاهی-آغاز-شد-1.png احداث-پروژه-بازار-میوه-و-تره-بار-شهرستان-ملکشاهی-آغاز-شد-1.png احداث-پروژه-بازار-میوه-و-تره-بار-شهرستان-ملکشاهی-آغاز-شد-1.png احداث-پروژه-بازار-میوه-و-تره-بار-شهرستان-ملکشاهی-آغاز-شد-1.png احداث-پروژه-بازار-میوه-و-تره-بار-شهرستان-ملکشاهی-آغاز-شد-1.png احداث-پروژه-بازار-میوه-و-تره-بار-شهرستان-ملکشاهی-آغاز-شد-1.png


🟠 کانال شهرداری ارکواز در ایتا:

https://eitaa.com/arkavaz

🟢 کانال شهرداری ارکواز در بله:

https://ble.ir/arkavaz

فهرست