با تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی صورت گرفت: تخصیص ۷۰ تن سیمان و ۲۰ تن میلگرد به شهرداری ارکواز ملکشاهی جهت اجرای پروژه های عمران شهری

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. با تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی صورت گرفت: تخصیص ۷۰ تن سیمان و ۲۰ تن میلگرد به شهرداری ارکواز ملکشاهی جهت اجرای پروژه های عمران شهری

با تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی صورت گرفت:
تخصیص ۷۰ تن سیمان و ۲۰ تن میلگرد به شهرداری ارکواز ملکشاهی جهت اجرای پروژه های عمران شهری

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی، جلسات شهردار به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی با مسئولین بنیاد علوی کشور و شرکت اسکان استان تهران با هدف پیگیری مشکلات مسکن که در دستور کار بنیاد علوی جهت کمک به مردم شهرستان قرار داشته است و همچنین تخصیص میلگرد و سیمان برای اجرا و پیشبرد برنامه های عمرانی شهرداری، برگزار شد و مدیریت شهری ارکواز ملکشاهی موفق به اخذ مجوز برای دریافت ۷۰ تن سیمان و ۲۰ تن میلگرد در جهت روپوش پروژه سیل بند محله خوشنام شد.

بنا بر این گزارش، پس از جلسه مدیریت شهری ارکواز ملکشاهی به همراه نماینده بنیاد علوی استان ایلام با معاون بنیاد علوی کشور، شهرداری ارکواز جهت دریافت ۲۰ تن میلگرد به فولاد اهواز معرفی گردید.

گفتنی است، معاون بنیاد علوی کشور جهت پیگیری مسائل و مشکلات مسکن در شهر ارکواز و شهرستان ملکشاهی، به شهردار و اعضای شورای اسلامی، قول مساعد داد.

 

 


🟠 کانال شهرداری ارکواز در ایتا:
https://eitaa.com/arkavaz
🟢 کانال شهرداری ارکواز در بله:
https://ble.ir/arkavaz

فهرست