رئیس شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی در برنامه تلویزیونی بازتاب گفت: تمامی دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر ارکواز کار برای مردم و خوشحالی شهروندان است

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. رئیس شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی در برنامه تلویزیونی بازتاب گفت: تمامی دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر ارکواز کار برای مردم و خوشحالی شهروندان است
رئیس شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی در برنامه تلویزیونی بازتاب گفت:

تمامی دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر ارکواز کار برای مردم و خوشحالی شهروندان است

جمیل-ساعد-در-برنامه-تلویزیونی-بازتاب-شبکه-ایلام-1.jpg

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی، جمیل ساعد رئیس شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی با حضور در برنامه تلویزیونی بازتاب که عصر روز شنبه (۱۴۰۲/۱۰/۰۲) پخش شد، گفت: تمامی دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر ارکواز، کار برای مردم و خوشحالی شهروندان است.

بنا بر این گزارش، وی پیرو صحبت های مجری برنامه بازتاب در خصوص مشکلات محله داراب آباد، اذعان داشت: ما به اتفاق دیگر اعضای شورای اسلامی از این محله و مشکلات آن، بارها بازدید میدانی بعمل آورده ایم و در جریان مشکلات موجود در این محله هستیم و در همین راستا، در دوره ششم شوراها، اقدام به احداث ۶۰ متر از سیل بند در این محله نموده ایم.

جمیل ساعد همچنین اظهار کرد: محله داراب آباد ۷۸ کوچه خاکی دارد و با وجود اینکه با کمبود قیر مواجه بودیم، اما طی ۴ ماه گذشته و از زمان آغاز بکار مدیریت جدید شهرداری، با ۳۲۰ تن قیر موجود، توانستیم حدود ۹۵ درصد از این کوچه ها را آسفالت کنیم و تعداد کمی از کوچه ها بدلیل اتمام قیر جهت آسفالت، باقی ماندند که البته آنها را بیس ریزی، زیرسازی، غلطک کوبی و آب پاشی نمودیم و برای ادامه کار، نامه ای جهت تخصیص ۱۵۰۰ تن قیر به سازمان شهرداریها ارسال کردیم و منتظر تحقق آن هستیم تا مابقی کوچه ها را نیز آسفالت نماییم.

وی با اشاره به وجود ۱۵۰ کوچه خاکی و تعدادی خیابان فرسوده در سطح شهر ارکواز و محدوده آن (محلات چشمه سفید، خلیلوند، حسن بیگ و دیگر محلات) تصریح کرد: بنا به درخواست ما، استاندار محترم ایلام و مدیران کل حراست، بازرسی و اموری شهری استانداری هم از سطح شهر و نقاطی که نیاز به آسفالت دارند، از نزدیک بازدید میدانی بعمل آورده اند و به همین منظور، طی نامه ای به استاندار در هفته گذشته ارسال کردیم که در آن، درخواست ۷۰۰ تن قیر بصورت علی الحساب داشتیم که نامه مورد نظر، هم اکنون در معاونت هماهنگی امور عمرانی در دست بررسی است.

رئیس شورای اسلامی ارکواز ملکشاهی، با اشاره به اینکه شهر ارکواز ملکشاهی مشکلات متعدد و عمیقی دارد، گفت: در شهر ارکواز مشکلات بسیار عمیقی وجود دارد و از طرفی، تعداد بسیار زیادی از شهروندان و ساکنین شهر ارکواز ملکشاهی، از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان هستند که در همه مقاطع مهم، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن به مقام معظم رهبری، لبیک گفته اند و گردن این انقلاب و این نظام، حق دارند و امیدواریم که دولت هم نظر ویژه ای به این خانواد ها و مشکلات موجود در سطح شهر ارکواز و شهرستان ملکشاهی داشته باشد.

جمیل ساعد در خصوص وجود احشام در برخی نقاط سطح شهر نیز گفت: با اطلاع از اینکه در برخی نقاط سطح شهر، حضور دام ها مشاهده شده، اعضای شورای اسلامی هم جهت حل این مسئله، مراجعاتی به محل های مربوطه داشته است و بر همین اساس، نیروهای خدماتی را جهت تذکر و اخطار به درب منازل برخی از شهروندان اعزام کردیم و شهرداری هم این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در بخشی از سخنان خود، افزود: پروژه آسفالتی که اجرا شد، چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان هزینه در بر داشت و همچنین اجرای پروژه جدولگذاری نیز در طول سال جاری تاکنون، حدود سه میلیارد و سیصد میلیون تومان بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی، خاطر نشان کرد: تمامی دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی، کار برای مردم و خوشحال نمودن شهروندان است و در همین راستا، تمامی تلاش خود را جهت رفع مشکلاتی همچون: دریافت قیر جهت ادامه آسفالت معابر باقی مانده، تخصیص اعتبارات ویژه به شهر ارکواز، پروژه های سیل بند، پل محله چمشه سفید و … بکار بسته ایم و حمایت و همکاری دولت در تحقق این نیازها، باعث خوشحالی شهروندان خوب شهر ارکواز ملکشاهی خواهد شد.

وی تصریح کرد: سیل بند محله سراب ملکشاهی هم به طول ۲۲۵ متر و ارتفاع ۳ متر اجرا شد که تاکنون حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه در بر داشته و پیمانکار مربوطه در حال اجرای کارهای پایانی آن است.

جمیل ساعد گفت: سه دغدغه مهم مردم شهرستان ملکشاهی، آب، راه و بیمارستان است و حدود ۱۷ سال است که از برنامه احداث بیمارستان این شهرستان میگذرد و متاسفانه هنوز تکمیل نگردیده است و طبق پیگیری های صورت گرفته و جلسه ای که هفته گذشته با استاندار محترم داشتیم، ایشان قول مساعد دادند که با همکاری مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی، تا بهمن ماه سال جاری، پایان کار این پروژه بیمارستان را اعلام نمایند.

وی در خصوص تسویه خانه ملکشاهی هم ازعان داشت: در جلسه ای که با استنادار و مدیرکل امور آب داشتیم، دکتر بهرام نیا قول مساعد دادند که تا بهمن ماه سال جاری، این موضوع را نیز حل و فصل نمایند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارکواز، در پایان به جاده ارتباطی شهرستان ملکشاهی-ایلام اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه ها و مشکلات بسیار بزرگ مردم ملکشاهی، جاده ناامن و پر پیچ و خم شهرستان ملکشاهی بسمت ایلام است که متأسفانه تاکنون، جان بسیاری از افراد را گرفته و خیلی از خانواده ها را عزادار نموده و در همین راستا، طی جلسه ای که با مدیران اسبق و کنونی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام داشتیم، آقای دوستی مدیرکل این اداره قول داده اند تا این موضوع را در سه پروژه طرح و با مشخص نمودن پیمانکار مربوطه، مشکل محور مواصلاتی ملکشاهی-ایلام را حل نمایند.

جمیل-ساعد-در-برنامه-تلویزیونی-بازتاب-شبکه-ایلام-2.jpg

 


🟠 کانال شهرداری ارکواز در ایتا:

https://eitaa.com/arkavaz

🟢 کانال شهرداری ارکواز در بله:

https://ble.ir/arkavaz

فهرست