پیام دعوت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی جهت حضور پرشور و حداکثری شهروندان در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام دعوت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی جهت حضور پرشور و حداکثری شهروندان در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲

پیام دعوت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی جهت حضور پرشور و حداکثری شهروندان در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲

انتخابات-11-اسفند.jpg
بسم الله الرحمن الرحیم

شهروندان فهیم، مؤمن و ولایتمدار شهر ارکواز ملکشاهی:

روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ آزمون بزرگ دیگری پیش روی ملت ایران قرار دارد. ملتی که در قریب پنج دهه اخیر با بصیرت، مسئولیت‌شناسی، حضور و مشارکت خود در عرصه‌های مختلف در استقرار، تداوم و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سهیم بوده و هربار چشمگیرتر از پیش با آرمان این نظام و انقلاب تجدید بیعت کرده‌اند.

ایمان داریم روز جمعه، شما شهروندان گرانقدر ارکواز ملکشاهی، اعم از مرد و زن، پیر و جوان، همه و همه با حضور گسترده و پرشور در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر تابلوی اتحاد، انسجام و همدلی ایرانیان را برای همه جهانیان به تصویر خواهند کشید تا دنیا بداند امنیت، آرامش و استمرار جمهوری اسلامی ایران، مدیون حضور و همبستگی ملت بوده و پاسخی محکم و قاطع به تحریم‌های ظالمانه، تهدیدهای نابخردانه، ترورهای کور و ناجوانمردانه و شهادت سربازان و مجاهدان وطن به ویژه سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی خواهند داد.

مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی، ضمن حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی در روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، از آحاد مردم بویژه شهروندان فهیم ارکواز ملکشاهی دعوت بعمل می آورد در این حماسه حضور و مشارکت مردمی گسترده، سهیم باشند تا به حول و قوه الهی شاهد سربلندی، توسعه و امنیت ایران اسلامی باشیم.

  • یوسف محمدی مقدم | شهردار ارکواز ملکشاهی
  • رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی

فهرست