پیام تبریک شهردار و اعضای شورای شهر ارکواز ملکشاهی بمناسبت هفته بسیج

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار و اعضای شورای شهر ارکواز ملکشاهی بمناسبت هفته بسیج

🖌 پیام تبریک شهردار و اعضای شورای شهر ارکواز ملکشاهی بمناسبت هفته بسیج

یوسف محمدی مقدم شهردار ارکواز ملکشاهی طی پیامی مشترک با رئیس و اعضای شورای اسلامی این شهر، فرا رسیدن هفته پر افتخار بسیج را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی، در این پیام آمده است:

پیام-تبریک-شهردار-و-شورای-اسلامی-شهر-ارکواز-بمناسبت-هفته-بسیج.jpg

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌ به‌ کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

مقام معظم رهبری (حفظه الله)

تشکیل بسیج با فرمان تاریخی امام خمینی (ره)، یکی از نشان های ماندگار در نظام جمهوری اسلامی ایران است که اتحاد و همبستگی مردم ایران را در خدمت صادقانه و بی ریا نشان می دهد.

بسیج در عرصه‌های مختلف به خصوص در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن، در زمینه سازندگی کشور نقش مهم و مؤثری داشته و هم‌اکنون نیز در مقابله با تهدیدات دشمن بویژه در مواجهه با جنگ نرم، در جبهه مقدم قرار دارد و به شایستگی در عرصه ‌های رزمی، علمی و فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی می‌کند و بسیاری از موفقیت هایی که پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است، مرهون تفکر بسیج و فرهنگ بسیجی است.

فلذا، اینجانبان، فرا رسیدن هفته خجسته بسیج را به بسیجیان آزاده و مردم انقلابی تبریک عرض نموده و عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را از خداوند متعال، مسئلت داریم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی


🟠 کانال شهرداری ارکواز در ایتا:

https://eitaa.com/arkavaz

🟢 کانال شهرداری ارکواز در بله:

https://ble.ir/arkavaz

فهرست