پیام تبریک شهردار جدید ارکواز ملکشاهی بمناسبت هفته دولت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار جدید ارکواز ملکشاهی بمناسبت هفته دولت

پیام تبریک شهردار جدید ارکواز ملکشاهی بمناسبت هفته دولت

مهندس یوسف محمدی مقدم شهردار جدید ارکواز ملکشاهی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، طی پیامی، آغاز هفته دولت را تبریک گفت.

پیام-شهردار-ارکواز-بمناسبت-هفته-دولت-یوسف-محمدی-مقدم.jpg به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارکواز، متن پیام مذکور به شرح ذیل است:

 

باسمه تعالی

هفته دولت یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی فرزندان نیک این انقلاب است که خدمت خالصانه و خاضعانه به مردم را در راستای توسعه و اقتدار کشور، سرلوحه کار خود قرار دادند.

این هفته نمادی از وحدت، همبستگی و اقتدار این نظام است که امید می رود با تلاش و اهتمام هر چه بیشتر مدیران و مسئولین و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های کشور، گامی مؤثر در راستای آبادانی و رشد فرزندان این مرز و بوم برداشته شود.

فلذا، در این مجال، فرصت را غنیمت شمرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، “شهیدان رجایی و باهنر”،  “هفته دولت” و “روز کارمند” را به تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بویژه مدیران، مسئولان و کارمندان استان ایلام علی الخصوص شهرستان ملکشاهی و شهر ارکواز تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در پرتوی عنایات خداوند سبحان، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج)، تحت رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) در راستای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی، مسئلت می نمایم.

 

یوسف محمدی مقدم

شهردار ارکواز ملکشاهی

 

فهرست