هدیه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارکواز به شهروندان: شهرداری ارکواز ملکشاهی تجهیز شد

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. هدیه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارکواز به شهروندان: شهرداری ارکواز ملکشاهی تجهیز شد

هدیه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارکواز به شهروندان:
شهرداری ارکواز ملکشاهی تجهیز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارکواز ملکشاهی، یوسف محمدی مقدم شهردار ارکواز ملکشاهی با اعلام این خبر، گفت: در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و با هدف تجهیز واحد خدمات شهری، مجموعه مدیریت شهری، اقدام به “خرید و تحویل دو دستگاه بیل زنجیری و بکهو” نمود.

بنا بر این گزارش، شهردار ارکواز اظهار داشت: پیرو پیگیری های قبلی و طی جلساتی که با مسئولین سازمان همیاری در هفته جاری برگزار کردیم، خوشبختانه با مساعدت مسئولین این سازمان، دو دستگاه بیل زنجیری و بکهو از شرکت هپکو خریداری و تحویل نمودیم.

وی ضمن قدردانی از رئیس سازمان همیاری و دیگر مسئولین سازمان، افزود: مقرر گردید “یک دستگاه تانکر آب به همراه تجهیزات مربوطه” به شهرداری ارکواز تحویل گردد که مراحل اداری جهت تحویل دستگاه تانکر نیز در حال انجام است و جای دارد به نوبه خود، از مسئولین مربوطه تقدیر و تشکر نمایم.

محمدی مقدم خاطرنشان کرد: تمامی سعی و تلاش شهرداری برای ارائه خدمات شایسته تر به شهروندان می باشد و این امر با همدلی و حمایت یکایک اعضای شورای اسلامی از شهرداری در حال تحقق می باشد و تحویل دستگاه های مذکور و نیز “تجهیز گریدر، دو دستگاه ماشین سنگین، دو دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر، سنگ‌شکن و تعمیر تانکر آب ۱۳ هزار لیتری”، در حقیقت هدیه ای است به مردم شریف و صبور شهر ارکواز ملکشاهی.

فهرست